Intrebari despre contul meu
Cum ma pot inregistra?
Pentru a-ti crea un cont de client, apasa pe link-ul »Contul meu« din partea de sus dreapta a paginii, apoi selecteaza din meniu "Cont nou" si completeaza formularul de inregistrare. Iti poti crea contul de client foarte simplu si la depunerea primei tale comenzi. In ambele cazuri, trebuie sa introduci adresa ta de e-mail si o parola. Cu ajutorul acestor date, te poti loga apoi oricand in contul tau de client unde ai posibilitatea sa vizualizi comenzi, sa modifici datele introduse, sa salvezi articolele favorite sau sa urmaresti statusul comenzilor tale.
Cum imi pot modifica parola sau cum imi pot reinnoi parola uitata?
In partea de sus a paginii de start, fa clic pe butonul "Contul meu", apoi pe butonul »Am uitat parola« si introdu adresa de e-mail inregistrata in contul de client. Iti vom trimite direct un e-mail prin care iti poti inlocui parola. Parola poate fi apoi modificata cu una noua aleasa de tine.
Sunt datele mele vandute mai departe unor terti?
La noi pe site, toate datele clientilor sunt bineinteles tratate stric confidential si nu sunt transmise unor terti.
Cum pot sterge contul meu de client?
Trimite un e-mail informal la adresa noastra de email, prin care sa îti exprimi dorinta de a sterge contul, iar noi vom sterge imediat contul tau de client.
Comenzi
Care sunt avantajele unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate si procesate in ordinea inregistrarii lor; b) poti verifica direct din contul tau traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare; c) primesti sms/email cu evolutia comenzii tale.
Cum pot comanda?
Este foarte simplu sa comanzi la noi de pe site. Dupa ce ai pus articolele dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul "Finalizeaza comanda". Creeaza un cont de client. In calitate de client nou, poti face acest lucru foarte confortabil in timpul procesului de comanda si esti logat automat. Daca ai deja un cont de client, te poti autentifica simplu cu datele tale de utilizator (adresa de e-mail si parola). Apoi trebuie sa parcurgi cei trei pasi al procesului de comanda (Adresa - Metoda de plata - Confirmare), dupa care poti finaliza comanda.
Cum pot modifica sau anula o comanda activa?
Poti modifica sau anula o comanda activa (plasata) trimitand un email pe adresa sales@detailinggeek.ro sau telefonic la numarul +40722.261.591.
Cum pot vedea comenzile anterioare?
In cazul in care doresti sa verifici daca comanda ta a fost inregistrata corect, o poti vizualiza in confirmarea de comanda pe care am transmis-o prin e-mail. Alternativ, poti sa te loghezi pe https://www.detailinggeek.ro/ cu adresa ta de e-mail si cu parola. Poti vizualiza comenzile anterioare in rubrica »Istoric comenzi« in contul de client. Daca ai intrebari despre comanda ta sau daca aceasta nu a fost plasata corect, poti contacta oricand serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau email.
Pentru a putea cumpara de pe site, trebuie sa imi creez un cont?
Nu. Poti comanda de pe site-ul nostru si fara a avea cont, dar nu vei avea access la istoricul comenziilor , datele de facturare si livrare salvate. Pentru a avea un control mai mare ai putea comanda de pe site-ul nostru, cu un cont de client. Inregistrarea este foarte simpla. Trebuie sa indici doar numele, adresa de e-mail si parola.
Ce fac daca articolul dorit nu mai este pe stoc?
Nicio problema. Exista inca sanse bune sa poti comanda produsul dorit. Nu iti putem oferi informatii exacte despre momentul in care un produs devine din nou disponibil sau daca va mai fi disponibil. Dar, iti putem trimite o instiintare de indata ce produsul re-apare iar in stoc. Te rugam sa deschizi pagina cu detalii a produsului. Acum, apasa pe butonul "Anunta-ma" si introdu adresa de e-mail pentru a primi din partea noastra o instiintare de indata ce produsul reintra in stoc.
Ce se intampla dupa ce finalizez comanda?
Dupa ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii, cat si un sms de confirmare. Pe langa articolele cumparate, acesta contine si adresa de facturare si de livrare, precum si metoda de plata selectata. Daca ai intrebari, poti contacta oricand serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau e-mail.
Cat timp sunt produsele rezervate pentru comenzile cu ridicare din magazin?
Produsele comandate sunt rezervate in magazin pentru 7 zile de la primirea e-mail-ului de confirmare “Comanda pregatita”. Dupa expirarea celor 7 zile, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.
Exista o valoare minima a comenzii?
Nu exista nicio valoare minima pentru a comanda la noi pe site.
Exista o valoare maxima a comenzii?
In principiu, nu exista o limita superioara pentru comenzi. Suma maxima de comanda depinde de metoda de plata aleasa.
Pot comanda de pe dispozitive mobile?
Poti bineinteles comanda oricand de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Nu trebuie decat sa vizitezi magazinul nostru de pe browserul de pe mobil (https://www.detailinggeek.ro/). Prezentarea site-ului a fost optimizata special pentru dispozitivele mobile.
Intrebari despre plata
Ce metode de plata sunt acceptate?
Poti alege dintre urmatoarele metode de plata: Card Visa, MasterCard, Transfer bancar, si Plata ramburs. Mai multe informatii aici:
Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Re-facturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o re-facturare, trimite-ne un email, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica.
Se poate intocmi factura cu datele companiei mele?
Poti face comanda pe persoana juridica si introduci datele companiei tale, atunci cand iti creezi contul. Daca ai deja un cont si acesta este pe persoana fizica, inainte de finalizarea comenzii, poti introduce datele companiei in casuta cu "Observatii", iar colegii care proceseaza comenzile vor emite factura pe persoana juridica.
Pot plati în rate?
Da, poti plati in pana la 12 rate egale. Mai multe informatii gasesti aici:
Cand este debitat cardul meu de credit?
Odata cu procesul de plata, produsele cumparate de tine se rezerva. Cardul tau de credit va fi debitat cu valoarea totala a produselor expediate in momentul platii.
De ce a fost respinsa plata cu cardul de credit?
In cazul in care plata cu cartea de credit nu este posibila, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, date introduse gresit, card de credit expirat, esuare la verificare etc. Daca te confrunti cu astfel de probleme, nu uita ca ai mereu posibiliatea sa platesti si cu plata la livrare.
Primesc o confirmare de incasare a platii?
Daca ai selectat ca metoda de plata cartea de credit, comanda este finalizata numai dupa o plata reusita. Din acest motiv, in cazul acestor metode de plata, confirmarea platii apare direct in fereastra browserului. In cazul platii ramburs, procesul de plata are loc in momentul livrarii prin intermediul furnizorului de servicii logistice cu care colaboram.
Pot plasa o comanda scutita de TVA (tax-free)?
Nu oferim posibilitatea plasarii unor comenzi scutite de TVA (tax-free orders).
Unde gasesc codul de securitate CSV pe cardul meu de credit?
Codul de securitate al cardului se gaseste pe spatele cardului.
Nu am primit factura. Cum trebuie sa procedez?
Imediat dupa ce comanda ta a fost procesata si facturata, colegii de la departamentul de pregatire a coletelor, vor pune factura in colet sau in plicul cu AWB lipit pe colet si va fi trimisa automat si pe email. Daca se intampla sa nu o mai gasesti, poti solicita o copie a facturii trimitand un email pe adresa: sales@detailinggeek.ro
Intrebari despre livrare
Cum pot fi sigur ca am plasat corect comanda?
In cazul in care doresti sa verifici daca comanda ta a fost depusa corect, verifica daca ai primit confirmarea de comanda pe e-mail sau logheaza-te pe https://www.detailinggeek.ro/ cu adresa ta de e-mail si cu parola si vizualizeaza comenzile in rubrica »Istoric comenzi«. Daca ai intrebari despre comanda ta sau daca aceasta nu a fost depusa corect, poti contacta serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau prin e-mail.
Cum imi pot urmari comanda?
Pentru a verifica starea de livrare a comenzii tale, deschide confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail, copiaza numarul de AWB si mergi pe pagina companiei de curierat pentru a verifica unde se afla coletul tau. Pentru fiecare colet care este expediat catre tine, primesti o confirmare de expediere pe email, cat si numarul de AWB prin SMS. De asemenea, te poti autentifica in contul tau si vei putea urmari parcursul coletului direct din contul tau.
Daca ti-ai introdus deja numarul de telefon la plasarea comenzii, vei primi de asemenea un SMS de la FAN Courier sau Sameday inainte de livrare.
Care este termenul de livrare?
Articolele disponibile sunt livrate, de regula, in 2-5 zile lucratoare. Dupa ce comanda ta a fost ridicata de catre compania de curierat, nu putem influenta rapiditatea livrarii.
Care sunt costurile de transport?
Poti vedea costurile de transport pentru comenzi aici.
Adresa mea de livrare poate fi diferita de adresa de facturare?
Da, poti solicita livrarea comenzii la o alta adresa decat cea de facturare, de ex. la serviciu. Trebuie doar sa selectezi metoda de plata si sa introduci adresa de livrare dorita la rubrica "Adresa de livrare".
Pot schimba adresa de livrare dupa depunerea comenzii?
Schimbarea adresei este posibila pe Detailing Geek, in masura in care coletul este in tranzit. Te rugam sa ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta sa poata fi verificata direct. Contacteaza serviciul nostru de relatii cu clientii la numarul de telefon 0722 261 591. In cazul in care adresa de livrare indicata nu poate fi gasita sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat catre noi. De indata ce comanda a fost receptionata si verificata de catre noi, rambursarea va fi efectuata prin metoda de plata folosita la depunerea comenzii.
Ce este o livrare partiala?
Este important pentru noi sa ne asiguram ca primesti cat mai repede produsele pe care le-ai comandat. In cazul in care, intr-o situatie exceptionala, un articol nu poate fi livrat in decurs de 2 - 5 zile, putem opta pentru o livrare partiala a comenzii tale. In acest fel, ne asiguram de faptul ca primesti cat mai rapid produsele comandate.
Prin ce firme de expeditie se expediaza comanda mea?
Expedierea produselor se face prin intermediul companiilor de curierat partenere FAN Courier sau Sameday. Poti alege compania de curierat in momentul finalizarii comenzii.
Ce pot face in cazul in care primesc un articol deteriorat?
In cazul in care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problema de orice natura, ni-l poti bineinteles returna. Poti completa o cerere de retur aici. Te rugam sa mentionezi si motivul returului. De indata ce articolul a fost receptionat si verificat de catre noi, rambursarea va fi efectuata prin metoda de plata indicata de catre tine.
Intrebari despre retururi si rambursari
Cum procedez in cazul in care articolul meu a fost deteriorat in timpul transportului?
Daca unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezinta defecte sau o problema de orice natura, il poți returna. Toate informatiile privind retururile pot fi gasite la rubrica "Politica de retur".
Cum pot face o reclamatie cu privire la un articol?
In cazul in care unul dintre produsele livrate are o problema de orice natura, ni-l poti bineinteles returna completant Formular de retur. Te rugam sa mentionezi si motivul returului. De indata ce articolul a fost receptionat si verificat de catre noi, rambursarea va fi efectuata automat prin metoda de plata folosita la depunerea comenzii sau prin transfer bancar daca comanda a fost depusa cu plata la livrare.
Cum trimit un retur?
Pentru a returna o comanda, completeaza Formular de retur, pune produsele pe care doresti sa le returnezi in colet, Inchide bine coletul si contacteaza curierul sa anunti ridicarea returului prin e-mail sau telefon.
Daca ai intrebari, contacteaza direct serviciul nostru de relatii cu clientii, fie prin e-mail sau prin telefon.
Dupa verificarea articolelor returnate, suma facturata va fi restituita prin metoda de plata pe care ai folosit-o initial. Te rugam sa returnezi articolele in starea in care le-ai primit si in pungile transparente cu care au fost livrate pentru a ajuta la prelucrarea mai rapida a returului.
Care este termenul in care pot returna un articol?
La noi, poti returna un articol in decurs de 14 de zile dupa primirea comenzii. Pentru mai multe informatii despre dreptul de retur, te rugam sa consulti "Politica de retur".
Trebuie sa platesc pentru retur?
Da. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de catre tine.
Unde pot preda coletul de retur?
Daca preferi sa predai coletul personal, poti sa mergi in orice locatie FAN Courier sau Sameday pentru a face asta.
Pe ce adresa sa trimit retururile?
Adresa de livrare exacta pentru trimiterea retururilor este GEEK BORDEA INTERNATIONAL SRL, Str.Aristide Demetriade 1-5,Timisoara, Jud. Timis cod postal 300088 Telefon 0722261591.
Cat timp dureaza, de regula, pana cand primesc inapoi banii pentru retur?
De indata ce am primit si verificat returul, suma facturata va fi restituita in decurs de 14 zile in contul IBAN al persoanei pe baza facturii de stornare.
Este posibila inlocuirea directa a unui articol returnat?
Sigur ca da. O inlocuire directa a unui articol returnat este posibila. De indata ce articolul returnat a fost receptionat si verificat de catre noi, poate fi inlocuit cu un produs ales de catre tine. Daca produsul ales are o valoare mai mare, vei plati doar diferenta. Daca doresti sa inlocuiesti un produs returnat cu alt produs, trebuie sa contactezi telefonic 0722261591 sau prin email (sales@detailinggeek.ro) departamentul de relatii cu clientii, iar colegii nostrii vor nota cererea ta.